چابهار، ساحل بریس، تور چابهار

تور چابهار

Map Unavailable

Date/Time
Date(s) - بهمن ۱۷, ۱۴۰۱ - بهمن ۲۱, ۱۴۰۱
۰:۰۰ ق٫ظ

Categories


یکی از مقصد های بی نظیر و بکر گردشگری ایران بندر چابهارِ که در جنوب شرقی ترین نقطه ایران قرار گرفته و همه ساله بازدیدکنندگان خاص خودش رو داره که در فصل پاییز و زمستون به این خطه سفر می کنند. با تور چابهار ما همراه باشین که از جذابیت های اون لذت ببرین.

چابهار یا ۴ بهار که به معنی همیشه بهارِ یکی از بنادر مهم و ترویستی ایرانِ که در مجاورت اقیانوس هند قرار گرفته، و بتازگی جز مقاصد اصلی در گردشگری داخلی تبدیل شده. بطور کلی این خطه از ایران که اکثرا بلوچ هستن برای زندگی مشغول به کشاورزی و دامپروری هستن و به همین خاطر شما با سفر به این منطقه با وجود آب و هوای حاره ای با نوعی خاصی از پوشش گیاهی و درختان میوه مواجه می شین که کمتر کسی تصوری داره از اون جا.

تور چابهار یک تور خاصِ که شما رو قادر میکنه که با جاهای متفاوتی آشنا بشین و بعضی از این مناطق اولین ها و تنهاترین ها هستش مثل تلاقی ساحل کویری و دریای عمان در درک، یا ساحا بریس که نقطه تلاقی دریای عمان و اقیانوس هندِ و یا حتی شما می تونین از جنگل های موز اون خطه هم دیدن کنین.

معمولا تورهای  گردشگری به این نقطه از ایران طی گشت های ۳ روزِ و ۴ روزِ سفر می کنند که امکان بازدید از خود چابهار و روستاها وشهرهای اطراف هم مهیا میشه. در این جا قصد داریم بعضی از جاذبه های دیدنی که در این تور شما میتونین ببنین رو معرفی کنیم و در نهایت هم برنامه سفر رو می ذاریم.

ساحل بریس، قلعه رستم، ساحل درک، روستای تنگ، شهر سوخته، کرکودیل های پوز کوتاه ایرانی، بازدید از گل افشان، دریاچه صورتی لیپار و کوه های مریخی و خلیج گواتر. اگرچه که کمبود امکانات نظیر هتل های اقامتی، رستوران ها کافه ها و با حتی عدم وجود جاده مناسب در دور ساحل باعث نارضایتی هایی می شود ولی در عین حال این کمبود ها خودش باعث بکر موندن بیشتر این بندر و لذت بیشتر گردشگران می شود. نزدیکی بسیار به بازارهای مرزی، باعث رونق خوب بازار میشه و شما می تونین برخی اجناس رو با بهتری قیمت خریداری کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید