ساحل مکسر، تور بندر مُقام

تور بندر مقام

Map Unavailable

Date/Time
Date(s) - دی ۲۱, ۱۴۰۱ - دی ۲۳, ۱۴۰۱
۰:۰۰ ق٫ظ

Categories


آیا برای سفر آخر هفته خودتون برنامه ریزی کردین؟ اگر دوست دارین یک مقصد نزدیک و متفاوت رو در برنامه داشته باشین و مایلین که خیلی هم سخت نباشه، ما بهتون تور بندر مُقام رو پیشنهاد میدیم که به نام ساحل مکسر معروفه.

ایران پر از جاذبه های دیدنی و بکر هستش که همه ساله گردشگران زیادی برای بازدید و کشف اونا برنامه ریزی میکنن. یکی از این نقاط دیدنی، بندر مقام هستش که در غرب استان هرمزگان قرار گرفته و بدلیل تلاقی کوه های بلند با ساحل، یکی از بکر ترین جاهای جنوب ایرانِ.

بندر مقام که در پاییز و زمستون هر ساله مقصد سفر خیلی از دوستان و هموطنان به سمت بنادر و جزایر جنوبی هستش، در کنار آب و هوای فوق العاده ی بهاری، سواحل خاص و بکر و بی نظیر هم دارن. البته جاهای دیدنی و کوچولو ی دیگه هم وجود داره که که در همین امتداد بندر مقام هستش مانند: بندر نخیلو، جزه و بستانه. بطور کلی تورهای جنوب رو میشه به چند دسته تقسیم کرد: دسته یک روزه ها که شامل تور بندر بوچیر، بندر مُقام و بندر تبن میشه و تورهای چند روزه مثل تور جزیره رویایی هرمز، تور قشم تور کیش …

مسیر دسترسی:
برای رسیدن و بازدید  از  بندر مُقام بایستی وقتی از شیراز حرکت کنیم به سمت جاده فیروزآباد بریم و بعد از اون به سمت مسیر شهر پارسیان حرکت کنیم. بعد از شهر پارسیان حدود نیم ساعت رانندگی در مسیر ساحلی به بندر مقام میرسیم.

جاذبه های دیدنی:
بدون شک اگر شما یک طبیعت گرد حرفه ای هستی، بندر مُقام بهشت شما خواهد بود از نقطه نظر بکر بودن و جاذبه های طبیعی اون نظیر ساحل مکسر، گردنه عشاق، جاده بستانو. بریم با هم یک گشت کوتاهی در مورد این جاذبه های بکر و بی نظیر بزنیم.

Bookings

Bookings are closed for this event.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید