درباره ما

آژانس مسافرتی سفرهای آخر هفته از سال ۹۸ اقدام به برگزاری تورهای داخلی و خارجی نموده است. این آژانس خصوصی و دانش محور می باشد و از متخصصان داخلی که دانش آموختگان صنعت گردشگری هستند بهرمند شده است. ایده و فلسفه اجرای تورهای داخلی ما بسیار ساده و شیک است: سفر به جاهای که کمتر کسی به آنجاها پرداخته و بکر مانده است. خود این ایده یک مزیت رقابتی ایجاد می کند که همیشه در صدر بهترین ها بمونیم.

آژانس سفرهای آخر هفته با نام تجاری پرسیا تراولینگ سنتر از سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را در گردشگری تورهای وروی به ایران توسط مهدی غریب آغاز کرد. بعد از یک شروع موفق و وارد نمودن گردشگران بسیاری از تمام نقاط اروپا و جهان به ایران، تصمیم به توسعه تورهای داخلی بر مبنای تجربه اجرای تور برای گردشگران خارجی کرده است. معرفی مقصد های مهم در عین حال رشد و توسعه جامعه میزبان و بهره مند شدن آنها از تبادل فرهنگ و اطلاعات با مردم جهان، از اولویت های این آژانس می باشد.

در حال حاضر آژانس سفرهای آخر هفته در هر بخش ۵ الی ۶ نفر از افراد مجرب را در اختیار گرفته است که در تورهای ورودی، خروجی و داخلی فعالیت می نمایند.

مهدی غریب

ما یک تیم همکار و با پشتیبانی بسیار بالا هستیم که برای پروژه هر تور دور هم جمع می شویم تا اطمینان حاصل کنیم که شما دوستان همسفر ما به بهترین شکل ممکن به نتیجه می رسین

ماموریت ما

یکی از ماموریت های ما ساختن و تدارک یک محصول یا بسته مسافرتی هستش که بیشترین ارزش را برای شما همسفران ما ایجاد کند، سعی میکنیم از تجارت برای الهام گرفتن و اجرای راه حل های سازگار با محیط زیست استفاده کنیم.

ارزش های ما

ما در تلاش هستیم تا بدون توجه به چالش، برای شما همسفران خود، فراتر از آن عمل کنیم. هدف ما این است که بهترین کار خود را هر روز در خدمات خود ارائه دهیم. چون معتقدیم شما سرمایه های واقعی ما هستین

"سفرهای آخر هفته" تیم شگفت انگیزی از متخصصان سخت کوش در گردشگری داره. دیدار با آنها بسیار خوشحال کننده خواهد بود

Emily Davis

چشم انداز ما

در اینجا شاهد رقابتی عظیم بین تمامی سازمان ها، شرکت های مسافرتی و حتی مردم عادی برای معرفی ایران به عنوان یکی از ۱۰ مقصد برتر جهان هستیم. در صنعت گردشگری، هدف اصلی کسب سود خوب است، اما کسب و کارهای محلی نمی توانند تنها بر سود تمرکز کنند زیرا بازار خود را از دست خواهند داد.
آنچه برنامه ما را بسیار ویژه می کند ایجاد استراتژی قوی برای رقابتی تر بودن در بازار محلی است زیرا تعداد آژانس های مسافرتی بسیار سریعتر از ۵ سال پیش در حال افزایش است. کار نوآورانه سازمان ها و شرکت ها را قادر می سازد تا موقعیت های خود را رقابتی تر و ارزش محورتر در صنعت گردشگری جهانی کنند.

سبد خرید