Shopping Cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تور چابهار

چابهار، ساحل بریس، تور چابهار
Map Unavailable

Date/Time
Date(s) - دی ۱۹, ۱۴۰۲ - دی ۲۲, ۱۴۰۲
۰:۰۰ ق٫ظ

Categories


یکی از مقصد های بی نظیر و بکر گردشگری ایران بندر چابهارِ که در جنوب شرقی ترین نقطه ایران قرار گرفته و همه ساله بازدیدکنندگان خاص خودش رو داره که در فصل پاییز و زمستون به این خطه سفر می کنند. با تور چابهار ما همراه باشین که از جذابیت های اون لذت ببرین.

چابهار یا ۴ بهار که به معنی همیشه بهارِ یکی از بنادر مهم و ترویستی ایرانِ که در مجاورت اقیانوس هند قرار گرفته، و بتازگی جز مقاصد اصلی در گردشگری داخلی تبدیل شده. بطور کلی این خطه از ایران که اکثرا بلوچ هستن برای زندگی مشغول به کشاورزی و دامپروری هستن و به همین خاطر شما با سفر به این منطقه با وجود آب و هوای حاره ای با نوعی خاصی از پوشش گیاهی و درختان میوه مواجه می شین که کمتر کسی تصوری داره از اون جا.

تور چابهار یک تور خاصِ که شما رو قادر میکنه که با جاهای متفاوتی آشنا بشین و بعضی از این مناطق اولین ها و تنهاترین ها هستش مثل تلاقی ساحل کویری و دریای عمان در درک، یا ساحا بریس که نقطه تلاقی دریای عمان و اقیانوس هندِ و یا حتی شما می تونین از جنگل های موز اون خطه هم دیدن کنین.

معمولا تورهای  گردشگری به این نقطه از ایران طی گشت های ۳ روزِ و ۴ روزِ سفر می کنند که امکان بازدید از خود چابهار و روستاها وشهرهای اطراف هم مهیا میشه. در این جا قصد داریم بعضی از جاذبه های دیدنی که در این تور شما میتونین ببنین رو معرفی کنیم و در نهایت هم برنامه سفر رو می ذاریم.

ساحل بریس، قلعه رستم، ساحل درک، روستای تنگ، شهر سوخته، کرکودیل های پوز کوتاه ایرانی، بازدید از گل افشان، دریاچه صورتی لیپار و کوه های مریخی و خلیج گواتر. اگرچه که کمبود امکانات نظیر هتل های اقامتی، رستوران ها کافه ها و با حتی عدم وجود جاده مناسب در دور ساحل باعث نارضایتی هایی می شود ولی در عین حال این کمبود ها خودش باعث بکر موندن بیشتر این بندر و لذت بیشتر گردشگران می شود. نزدیکی بسیار به بازارهای مرزی، باعث رونق خوب بازار میشه و شما می تونین برخی اجناس رو با بهتری قیمت خریداری کنین.که در فصل پاییز و زمستون به این خطه سفر می کنند. با تور چابهار ما همراه باشین که از جذابیت های اون لذت ببرین.

Bookings

Bookings are closed for this event.

دیدگاهتان را بنویسید

Select your currency
IRR ریال ایران