قوانین رزرو تور

همسفر گرامی
تیم سفرهای آخر هفته همیشه با تلاش و جدیت در راستای احقاق حق مسافران خود اقدام نموده است مخصوصا در مواقع خاص و بحرانی، با تلاشی مضاعف در راستای کمتر شدن خسارت مالی به مسافران اقدام شده است. لذا با عنایت به داشتن کیفیت بهتر تور و خدمات و سفری خاطره انگیز، خواهشمندیم با نهایت دقت قوانین رزرو تور را که به نام بخش “موارد مورد توجه تور” نوشته شده است را مطالعه بفرمایید و سپس اقدام به نهایی کردن تور خود بفرمایید.

جریمه کنسلی در فصول پیک اعم از عید نوروز، تعطیلات بهاره، پاییزه و …، ۱۰۰ درصد می باشد.
جریمه کنسلی برای یک ماه قبل از ورود تور در فصول عادی شامل تابستان و زمستان صفر می باشد
جریمه کنسلی برای کمتر از یک ماه تا یک هفته قبل از شروع تور، ۵۰ درصد می باشد
جریمه کنسلی برای یک هفته تا دو روز قبل از تور ۸۰ درصد می باشد.
جریمه کسنلی در زمان شروع تور و یا در حین اجرای تور ۱۰۰ درصد می باشد.

نکات مورد توجه

۱- به موجب امضای این قرارداد مسافران متعهد می شوند مبلغ هرینه تور را پیش از آخرین مهلت پرداخت واریز کنند

۲- مسافران موظف به ارائه مدرک کتبی معتبر دال بر نداشتن ویروس کووید-۱۹ هستند. بدیهی است در صورت مثبت بودن نمونه هر کدام از مسافران، از پذیرش ایشان خودداری خواهد شد.
۳- آژانس مسافرتی موظف است پیش از نهایی کردن رزرو های تور و تنظیم قرارداد با مسافر/مسافران برنامه سفر تور را ارائه دهد
۴- آژانس مسافرتی موظف است مسافران تور را از کلیه خدمات شامل تور یا خارج از تور مطلع سازد
۵- آژانس موظف است در صورت داشتن حد نصاب نفرات برای اجرای تور، سه روز پیش از تاریخ تور مسافرین را مطلع سازد. بدیهی است که میزان استرداد وجه تور به طور کامل انجام خواهد شد
۶- ساعت تخلیه هتل های رزرو شده ۱۲ ظهر می باشد و در صورت استفاده بیشتر از بازه زمانی تعیین شده، هزینه مازاد بر عهده مسافران می باشد
۷- در صورت عدم شرکت مسافر/مسافران در فعالیت های تور به هر دلیلی در هر زمانی، هیچ هزینه ای بازپرداخت نمی شود
۸- هتل های پیشنهاد شده در برنامه سفر بر اساس کیفیت، نظافت، دسترسی سریع به مراکز دیدنی شهر تعیین شده که مورد تایید مسافرین تورهای قبل بوده است
۹- در صورتی که گردشگر یا گردشگران برای مابقی همسفران/راهنمای محلی یا بقیه اعضای تور مزاحمتی بوجود آورند،  یا مرتکب اعمال خلاف شئون و اخلاق عرفی شوند، سرپرست گروه موظف است اقدام به تهیه صورت جلسه با بقیه اعضای گروه نموده و مراتب را به شرکت جهت تصمیم گیری در مورد ادامه سفر یا عدم ادامه سفر فرد/افراد خاطی اعلام نمایید.
۱۰- مسافر/مسافران مسئولیت بررسی تمامی جزئیات تور را پیش از نهایی شدن آن بر عهده دارند. بدیهی است که پس از نهایی شدن تور امکان تغییر در برنامه سفر وجود ندارد و تمامی هزینه های تور به عهده مسافر/مسافران می باشد.
۱۱- آژانس مسافرتی سفرهای آخر هفته  موظف است پش از دریافت پیش پرداخت تور از جانب مسافران اقدام به رزرو هتل، پرواز و مایقی خدمات لیست شده در برنامه سفر تور نماید.
۱۲- مبلغ پیش پرداخت تور جهت شروع به رزرو بلیط و هتل و سایر خدمات، ۵۰% کل مبلغ می باشد و مابقی هزینه ها که بایستی نهایتا تا ۴۸ ساعت پیش از اجرای تور پرداخت شود.
۱۳- قابل ذکر است که در صورت کنسل شدن تور از طرف مسافر/مسافران، مبلغ پیش پرداخت به عنوان جریمه کنسلی کسر می گردد و قابل استرداد نمی باشد.
 ۱۴- در صورتی که برنامه گشت ارائه شده از طرف شرکت خدمات مسافرتی در طول سفر به اجرا گذاشته نشود یا کمتر از حد توافقی باشد، گردشگر مجاز است با ارائه دلایل مستدل مبنی بر تخلف واحد مزبور به واحد های مربوطه مراجعه نماید.
۱۵- حفظ اموال و مدارک شخصی به عهده مسافر بوده و در صورت مفقود شدن آنها، مسئولیتی متوجه مدیر آژانس و پرسنل مجموعه نمی گردد.
۱۶- در قبال هر گونه افرایش غیر عادی هزینه های تور اعم از بلیط پرواز داخلی یا سایر خدمات، با ارائه مستندات و دلیل به گردشگر، هزینه های مازاد بایستی توسط گردشگران پرداخت شود.
۱۷- آژانس مسافرتی موظف است در صورت لغو پرواز از سوی ایرلاین به هر دلیلی، اقدام به گرفتن پرواز دیگر در اسرع وقت بنماید.
۱۸- آژانس مسافرتی موظف است اطلاعات کامل از محل مورد سفر شامل: فرهنگ جامعه میزبان، لوازم مورد نیاز سفر، درجه سختی تور برای رده های سنی مختلف، را در اختیارقرار دهد.
۱۹- آژانس مسافرتی هیچ مسئولیتی در خصوص توزیع اتاق در طبقه خاصی از هتل های سفر ندارد.
۲۰- عدم حضور مسافر/مسافران در هر گشت در ساعت تعیین شده به منزله انصراف آنها از تور آن روز می باشد که شامل استرداد نمی شود.
۲۱- تمامی اتاق های هتل های مورد همکاری بر اساس استانداردهای اتحادیه هتل داری ایران و بین الملل می باشد لذا در جهت داشتن اتاق سه تخته (تریپل) دو تخته آن استاندارد و یک تخت آن تاشو می باشد.

سبد خرید